Designerski Fotel TONYO z podnóżkiem skórzany jasny





Opis
Fotel biurowy z podnóżkiem Tokyo to model, koło którego nie można przejść obojętnie.
Zapewnij sobie relaks w biurze
Sam fotel składa się z trzech, połączonych ze sobą elementów – siedziska, oparcia oraz zagłówka. Ustawienie każdego elementu pod odpowiednim kątem utrzymuje użytkownika w pozycji półleżącej. Taki układ ma wcielać w życie podstawową ideę, z jaką utożsamiany jest fotel biurowy z podnóżkiem, czyli zapewnienie relaksu. Wykorzystane tu opływowe kształty, bez ostrych kantów i zakończeń, które niejako otulają użytkownika, dodatkowo wpływają na poczucie komfortu. Co ważne ustawienie oraz zastosowane w fotelu materiały pozwalają na zachowanie naturalnej pozycji, więc nasze ciało rzeczywiście odpoczywa.
Ponadczasowy styl dla każdego
Siedzisko fotela oraz podnóżek tapicerowane są najwyższej jakości włoską skórą. Jako materiał nie tylko gładki, ale również miękki, znacząco podnosi komfort użytkowania. Pojedyncze pikowania, zastosowane na obiciu, nawiązują wyglądem do klasycznych modeli biurowych. W połączeniu ze sklejką, imitującą naturalne drewno, idealnie pasuje zarówno do tradycyjnych, jak i nowoczesnych przestrzeni. Fotel biurowy z podnóżkiem Tonyo posiada obicie w dwóch kolorach – białym i czarnym, do którego można dopasować sklejkę w jaśniejszym lub ciemniejszym odcieniu. Możliwość dowolnej kombinacji pozwala dopasować zestaw do wnętrz urządzonych w stylu industrialnym, klasycznym czy nawet skandynawskim.
Fotel biurowy z podnóżkiem Tonyo zaspokoi potrzeby najbardziej wymagającego klienta. Idealnie sprawdzi się w biurze i w domu. Dzięki niemu można stworzyć niezwykłą strefę relaksu w zasięgu ręki.
Wymiary Fotela:
- Wysokość: 88 cm
- Szerokość: 85 cm
- Głębokość siedziska: 53 cm
- Wysokość siedziska: 37 cm
Wymiary Podnóżka:
- Wysokość: 46 cm
- Szerokość: 63 cm
- Głębokość: 52 cm
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.